نفریت مزمن را تحت تاثیر قرار باروری
نوشته شده توسط : rshaole

نفریت مزمن را تحت تاثیر قرار بارورینفریت مزمن اوایل آسان است برای پیدا کند، بنابراین اغلب به بیمارستان برای برخی از آزمایش، از جمله زنان باردار بروید. بنابراین، نفریت مزمن می تواند برای جنین و زنان باردار خود را امن تاثیر می گذارد؟

کارشناسان اشاره می کنند که به طور کلی، فعالیت های نفریت مزمن، نفریت مزمن با فشار خون شدید، نارسایی مزمن کلیه، زنان باید از تولد را، چرا که بقیه از درمان نفریت مزمن مهم است. بارداری می تواند تاخیر زخم، و یا حتی بدتر، کاهش شدید در عملکرد کلیه می شود.

فعالیت نفریت مزمن، و این علاوه بر پروتئین در ادرار از خارج هستند، سلول های قرمز تر خون، سلول های سفید خون، کست، تست نشان می دهد کاهش سطح C3 مکمل، نشان می دهد وضعیت ناپایدار، پاسخ ایمنی است که هنوز هم بسیار فعال، کارشناسان وجود دارد اشاره می کنند که این بارداری، ممکن است پیشرفت بیماری را تسهیل میکند.

بیماران نفریت مزمن با macroalbuminuria بارداری نامناسب، بارداری می تواند آلبومین سرم، باعث ادم شدید، افزایش حجم خون، افزایش فشار خون، نارسایی قلبی را کاهش دهد.

فشار خون بالاتر از 2.0 / 13.3 کیلو پاسکال (کیلو پاسکال) [150/100 میلی متر جیوه است (میلی متر جیوه)] نرخ تولد، کارشناسان تاکید کرد که بیماران در معرض ابتلا به حاملگی، فشار خون بالا، بارداری، فشار خون بالا می تواند به انسفالوپاتی، عزیزم صرع، نوزاد مرده شود، می تواند به نارسایی قلبی، نارسایی حاد کلیه منجر شود، و موارد خونریزی بعد از زایمان نیز بالا است. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: یشم,باروری ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: